Trött idag

Det blir ingen stan idag.. Jag är helt slut. Lydia fick feber igår 40,2 (trots alvedon).. Jag la henne ganska tidigt och hon somnade på en gång men hon vaknade av och till fram till 12 nångång och då var det rätt så pigg febrig tjej. Efter mycket om och men så somnade hon om tillslut halv 3 och en trött mamma gick och la sig.. Men.. (det finns alltid ett men) det dröjde inte länge innan hon vaknade igen och skrek lite grann så jag fick gå dit och lägga henne ner och trösta henne en liten stund, och så har hon gjort nu varje timme på natten och morgonen sedan klockan halv 3..

Idag känner jag mig inte som den piggaste kanske, men efter lite kaffe och en dusch så ska jag nog piggna till lite. :) Skulle egentligen behöva gå och handla men med min trötthet, förkylning och latmask så tror jag nog att jag får klara mig utan att handla tills storälsklingen kommer hem.

Ne, nu har jag inte tid att sitta här. Lydia har somnat om igen så jag ska väl skutta in i duschen.. :) Hoppas ni har en mysig fredag!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på er! Kram/Mostra

2010-01-15 @ 21:35:04

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0