Helgen som varit

Tack för era kommentarer i det förra inlägget. :) Det uppskattas verkligen!! För er som kanske undrar så har vi pratat om det och jag lyckades förklara med bra och rätt ord för han hur jag kände och han förstod mig. :) Sen är ju Lars lite vimsig av sig när det gäller namn också. Igår kväll kallade han Antons kompis något helt annat än vad han heter, trots att han/vi påminde Lars om det rätta namnet hela tiden. ;P

Helgen har i alla fall bara varit lugn.. I fredags efter mammagrupen gick jag och Jennifer på stan, jag gjorde faktiskt några fynd.. :) En tröja för 50 kr från vero moda och ett par jeans för 300 kr på lindex. Är himla nöjd med köpen. Det bästa köpen på länge faktiskt! :) Sen har vi bara varit hemma, bortsett från när vi var och handlade en sväng.
En mycket skönt och lugn helg. :)

Grattis Åsa på din födelsedag!!! :D


Ne, nu ska jag läsa lite bloggar innan jag ska gå och lägga mig. Sov gott!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0