Nya naglar


Jaa, det blev aldrig så att jag ringde Abbe igår, jag har fått mina pengar, då kan jag väl inte ringa och vara arg på han?? Men jag är fortfarande irriterad på han.. Jag skulle kunna ..........!!!
Det blev inte så att Lars åkte till Happarande igår kväll och sov över, han ville vara hemma med mig.. =D Fast jag hade ju redan gjort planer med Malin för igår kväll så han var inte så mycket med mig.. =/ Men han fick sova med mig iallafall! =)

Jag och Malin gjorde naglar igår.. Dert blev väl rätt så bra, men man får inte kolla på dom på nära håll, då ser det väl inte så fint ut..
 
Det är den sista bilden som är det färdiga resultatet.. Det förstår ni väl?
(gå in på kategorin - Bild(er), vänta tills sidan laddat klart och tryck sen på bilderna)

Sen var jag på stan igår också, införskaffade en ny halsduck, tjockare strumpbyxor och nya strumpor.. =) Det blev aldrig så att jag städade, Lars jobbade hemma igår plus att vi var på föräldrakurs(?) igår också, vi fick en massa information om hur man sköter tänderna på barn, eller överhuvudtaget.. =)
Joo, Lars bjöd mig på lunch ute också, eller nee nu när jag tänker efter så bjöd jag han... Han kort krånglade.. Haha!! Men vi åt lunch ute iallafall.. På samma ställe som vanligt, golden dragon tror jag det heter.. =P

Idag har jag inga större planer, jag ska nog städa klart det sista, eller så slappar jag hela dagen!! Vi får se..

Pusspuss ♥



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0