Extra fin? =)


Jag måste ju visa er mina nya skor som jag älskar. Haha, jag går med dom inne nu, så mycket tycker jag om dom.. =P Vist är dom fina?


Sen så försökte jag knäppa kort på hur jag ser ut idag, jag har gjort mig extra fin av någon anledning. Jag vill att Lars ska bjuda ut mig ikväll, haha! Vilket fall som helst så har jag klätt mig lite finare.. Man känner sig så sunkig av att alltid gå i mjukisbyxor och samma gravidbyxor.. Det blir som aldrig något nytt, så nu har jag tage på mig en klänning, för att känna mig extra fin idag. =)
     


(Det blev väl inte världens bästa kort men dom får duga!=)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0