Den rätta Lars


Vi har varit och hämtat den andra barnsängen och våran barnvagn nu idag. Barnsängen ska vi ha hos faster Eva är det tänkt. För vi är ju ändå där rätt så ofta och det blir väl kanske mer senare också. (När man vill ha lite hjälp;) Så det kan vara bra att ha en extra säng där. Den kostar ju oss ändå inget. =)
Sen barnvagnen, den fula, hemska barnvagnen.. Neerå, den var finare än vad jag kom ihåg från första gången jag såg den. Jag hade målat upp värsta fula bilden av den i minnet så den var nästan, nästan fin nu när jag såg den. Lite småskavanker men annars var den rätt så okej. Jag får ändå köpa en ny fin sittbarnvagn när det är dags, så det känns bra. =)

Vi blev bjudna på middag av Eva också. Pressad potatis och nån fisk. Fan vare det var för fisk nu, nått med röd, haha. =P Gott vare iallfall.
Nu sitter jag hemma och Lars är på fridykningen och lär småbarnen att dyka.. Han trivs verkligen där i vattnen med ungarna. Då kommer den riktiga Lars fram. Den barnsliga, roliga, fantiga och töntiga Lars ♥. =) Alla ungar älskar han, dom hänger och klänger på han, vill att han ska kolla när dom hoppar osv. =)

Jag älskar att komma hem när hundarna fått stanna hemma. Dom blir så glada av att se en. Allrahelst Opal, (Sookie vill bara träffa Lars så hon blir alltid en smula besviken när BARA jag kommer hem) men Opal, hon morrar, gnäller, skäller, hoppar och skakar på HELA kroppen när hon viftar på svansen. Man blir så glad. Sookie blir glad också men inte lika glad.

Nu ska jag gå och tvätta och plocka undan lite, jag känner att jag gjort så lite under helgen när jag bara har sovit. Så jag ska tvätta och dona, få lite nyttig gjort hade jag tänkt.. Kanske skriver ett till inlägg innan det är dax att sova.

Pusspuss ♥
 
ring my bell I belive in santa  -  Står det på töjan. =)



Kommentarer
Postat av: Optican

Kram!

2008-12-07 @ 20:45:07
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej! Joo jag har sett dig också på föräldrautbildningen. Allt känns superbra, vi längtar så vi håller på att spricka=) Hur känns allt för er då? Jag går in i v.34 i morgon, så det börjar närma sig=) Har ni allt klart annars inför bebis ankomst?=)

Ha det bra!

2008-12-08 @ 11:48:00
URL: http://sandrafjallstrom.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0