38 dagar kvar


Nu ska jag ta och medela er att jag har knappt sove en blund inatt. Somnade sent som vanligt (ungefär vid halv 2 - 2 tiden), vaknade klockan 3 med världens halsbränna, somnade 5 minuter, var vaken en kvart, sov 3 minuter, var vaken 5 minuter osv HELA NATTEN. Samtidigt har jag mått så jävla illa så jag har legat på toagolvet bara för att vara nära toan ifall jag skulle spy. Jag har haft spänningar i magen som gjort att jag inte kunnat stå raklång (kunnat har jag med det har känts bäst att gå krokig som en gammal tant).. Jag har druckit samarin, välling, fil, vatten, äte havre och gaviscon. Inget hjälper. Jag blir tokig. Jag är trött. När jag väl har somnat till så har det inte dröjt länge till att jag har vaknat igen. Såååå lessamt. Jag vill sova.

Men jag ÄLSKAR att vara gravid! Det är inge problem alls, jag har aldrig mått så bra i hela mitt liv. Helt underbart!!




Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0