Alla vet allt

Jag könner att jag har sån jävla ilska i kroppen... Jag skäms över att vara människa. Falska, egocentrerad, både EQ och IQ saknas på de mesta jag har/haft i min närhet! Och Nej!! jag inte inte perfekt, inte på långa vägar men jag vill ändå tro att jag har vett och etiket. Ja behandlar människor med respekt och dömmer aldrig ut någon utifrån andras prat, bakgrund osv,
 
'Men den verkar ju någon ha svårt för att inte prata om min och mitt privatliv, så jag har nästintill inte något privatliv. 
Jag känner mig krängt och förödmjukad.... Och är smått äcklad av denhär sortens människor.  Alla behöver inte veta allt. Tex "Gustav" en granngubbe behöver inte veta något om mig, men lik förbannat vet han "allt" om mig..
 
Rannsaka dig och era liv innan ni ska dömma mitt liv!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0