Faller på plats!

Då sitter man här igen.. Jag ska snart gå in till stan för ett möte sedan ska jag jobba. Wohooo, jobbar till 12 inatt och jag ska försöka börja mellan 8-9 till senast 12 på natten imorgon för att inventera. :) Ser faktiskt framemot att jobba dessa timmar för jag trivs så otroligt bra med mitt jobb och vill ha alla timmar som finns! 
 
Sedan, har Emil fått ett jobb hemma!!! Jag fick veta det i torsdags och han har redan börjat jobba hemma. Så det innebär, medan jag har fått dessa tider att jobba (långa dagar) så behöver jag inte fixa och trixa för att någon ska gå ut med Sookie eller passa henne åt mig, för min Emil är hemma. :D Det är hur skönt som helst!! Och de veckor vi har Lydia behöver jag inte be någon annan hämta Lydia från dagis så att hon inte behöver vara där till halv 7 på kvällarna. Det känns som om allt bara faller på plats nu! 
 
 
Igår hade vi en mysig ute dag hemma hos svärföräldrarna med korv och hambugare! En riktigt härlig dag ute, och Sookie sprang lös hela tiden och mådde gott!
 
 



Kommentarer
Postat av: mormor

Men vilken blick !!:):)

2013-02-18 @ 17:16:45
Postat av: Moster

Vad härligt Sophia! ;)
Saknar er!

2013-02-19 @ 08:04:59

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0