Stanna upp och andas en sekund!

Det har varit rätt dött här på bloggfronten.
Jag känner väl att jag inte riktigt har haft tid att skriva egentligen och jag har inte haft så mycket att skriva om, de känns som om jag inte har gjort något annat än att plugga ungefär. Jag har varit stressad över skolan och jag har fram till nu legat efter i alla ämnen nästan från start.
För någon vecka sedan så sänkte jag mina krav på mig själv (de spelar ingen roll ifall jag får lite sämre betyg i de här ämnena då jag har bra betyg i de allt annat) och jag känner redan hur mycket de lättar, helt plötsligt ligger jag bra till i alla ämnen förutom i Fysiken som jag inte blir riktigt klok på..
Nu har jag inte den där stressen över mig om att det alltid är något som skulle ha gjorts i förrgår. Nu slipper jag den där klumpen i magen om att jag inte lägger ner tillräkligt med tid och engagemang på skolan. Och SKÖNT är de för nu kan jag verkligen bara stanna upp och bara vara utan att känna stressen!

Annars är livet på tipptopp! Jag lever i en bubbla för allt är så perfekt just nu och jag kan nog inte bli lyckligare! Jag har världens bästa man och barn! ♥
Lydia är så glad i själen! Hon är jämt glad, visst har hon ett humör som heter duga och jag vet inte riktigt om det är från mamma eller pappa hon har fått de, ;) men överlag är hon jämt glad!









Kommentarer
Postat av: mamma

Låter mycket klokt!:) Kan du lägga in bilden på Lydia när hon sitter på stolen och är arg? här på bloggen.

2011-11-10 @ 16:58:35
Postat av: Åsa

Sötare än sötast!!

2011-11-10 @ 22:02:03
URL: http://brillor.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0