ShB klar.

Nu var en kurs klar i alla fall! :D Samhälle B, slutbetyg VG utan att jag har gjort alla fördjupningar.. ;D Brabra! Det är jag nöjd med men ännu nöjdare är jag för lärarens kommentar ang min samhällsrapport "Det är inte ofta jag blir såhär tagen av en rapport och får lära mig så mycket. Mycket bra Sophia!"  Den ni! :) Om ni undrar skrev jag om "barn i familjer med alkoholproblem".

Så nu kan jag strycka samhälle B från min lista och fortsätta med mina andra tre kurser.. Matten kommer jag inte alls bli klar med den här veckan men förhoppningsvis så blir jag klar med historian och psykologin.

Har ju som bara en rapport att skriva i psykologin men jag kommer ingen vart med den, hjärnan min har låst sig och jag vet inte hur jag ska formulera mig. Knepigt dedär.. Får hoppas psykologi läraren är frisk imorgon och dyker upp på skolan så jag kan få en liten knuff. :)

I historian har jag ett prov kvar som jag ska ha på torsdag, sedan en inlämning som jag hade tänkt ta och göra imorgon.. Får se hur det går, men jag hoppas inte alls på för mycket i historian då jag har svårt att läsa ur den 5 cm tjocka boken.. Den är så tjorvig och svårläst. Inget verkar fastna.. Menmen, något betyg får jag ju. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade unge! :)

2011-05-23 @ 21:33:52

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0