Sa ju det... ;)

Det rätta betyget blev VG i historian, precis som jag sa och trodde. Om jag hade haft ett svagt G vet jag inte riktigt vad jag hade gjort. :/ De hade jag då inte varit nöjd med.. Men tur det löste sig och att jag fick de rätta betyget!

Jag har nästan precis skrivit klart min rapport i samhälle B och den blev på 17 sidor lång. Tror det blev bra men man vet ju aldrig. :P Så nu är jag klar med den kursen.. :D :D
Jag har nu ett litet tag försökt att skriva min psykolog rapport men det går väl inte så bra, vill göra nått annat än att plugga nu. Har suttit hela dagen med skolan känns det som.

Nä jag avslutar studierna för idag och tar mig ett glas vin och lyssnar på musik. :D



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0