Någon som vet någon som vet någon?

Ja, sommaren blir fullproppad. Fast enligt CSN så är studietakt "bara" 100 %. Ska ringa hermods imorgon och fråga vad dom menar med "deras" studietakt på 125 % och 150 %...
Vilket fall som helst så blir det fullt upp i sommar med skolan.. Pratade med någon som gick företagsekonomi förut men hoppade av för att den var så svår. Vi får se hur allt blir. Nu vill jag bara bli klar, eller åtminstonde ta en paus från skolan ett tag. Det hade varit skönt de. :)

Jo en sak som ordnade sig var hemprovet, jag fick till söndag kväll på mig. Men jag ska ändå försöka göra klart de imorgon och på fredag så att jag kan slappna av i helgen för en gångs skull. Eller det låter som om att jag aldrig slappnar av men det gör jag. :P Men jag har BARA suttit inne och pluggat de senaste helgerna som varit för att få klart kurserna.

Lyddan satte sig precis och kolla på film, djungelboken. :) Så jag satte mig här och ska väl försöka piggna till lite och börja plugga. :) Jag har varit så trött dom senaste två kvällarna så jag har inte ens orkat titta på en skolbok. Men ikväll ska psykologirapporten bli klar.


För att hoppa till något helt annat:

Är det någon av er läsare som behöver en svart soffa, vitt soffbord, två st svarta sittpuffar eller en mörkgrå divan med gröna inslag?
Eller är det någon som vet någon som vet någon som vill ha är det bara att höra av sig till mig. :) Säljer för en billig peng. ;P



Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att uppdatera din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-20 @ 03:30:27
URL: http://smsalåna.nu

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0