Jag hade rätt, som vanligt ;)

Det visade sig att jag hade rätt ang historian. Han har rättat med fel metod.. Det var poängsatta frågor men han hade gått efter egen bedömning. Hans svar när jag fråga varför "men jag har inte tillgång till sånt" Då kan jag tycka att man inte rättar prov om man inte har tillgång till allt. Så, han skulle i alla fall rätta om provet åt mig, plus att jag gav provet till den första läraren så han skulle gå igenom det också. :)

Idag känner jag mig rätt pigg. Är inte lika trött som jag brukar vara men jag har sovit ca 6 timmar per natt i  tre nätter nu. :D Överlycklig!!

Nä nu ska jag dricka upp min kopp kaffe och sedan bege mig mot skolan en sväng innan jag ska till cederkliniken och sen tillbaka till skolan.. :) Sen är det helg!! Eller nä, jag kommer sitta och försöka göra klart de sista nu i helgen, i alla fall i psykologin och samhälle. :)  Hoppas ni får en kanon helg! :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så rättfram ! :) Kram

2011-05-20 @ 20:14:02

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0