En toppen helg!

Hej på er!
Helgen var skit bra och jag pluggade inte en sekund.. :) Var och myste med Madde på fredagen, sen fick jag ut på krogen.. Sen på lördagen pysslade jag och Emil på med massor med saker och kvällen slutade med utgång för oss. :)
Och igår var det min dag, eller mammornas dag och Emil skötte allt här hemma, han plockade undan, diskade, lagade mat, bjöd mig på bio och jag fick massage! Sen får man ju inte glömma presenten jag fick förra veckan. :D Tack älskling för en underbar morsdag! ♥

Idag har jag bara varit hemma, skulle börja min nya kurs men som vanligt är det tjorv så jag kommer inte åt kursen förens imorgon..
Sen har jag börjat med måltidsersättning.. De funkar riktigt bra, fast jag är hungrig mest hela tiden. Menmen, jag har nog gått ner nått kg efter de här så jag kommer in i mina jeans igen. Just nu går jag omkring i ett par byxor jag hade när jag var gravid. :P



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0