Ett skit jobbigt slut på skoldagen + ett MVG

Ni anar inte hur min dag har varit. Eller egentligen är det inget som har hänt. Har suttit på skolan sen 8 imorse för att göra klart de sista i kurserna.. Jag tänkte, innan jag går hem för dagen ska jag vara klar och jag tänker inte röra en bok under helgen.
Hur skönt som helst, blev precis klar med allt innan jag skulle hämta Lydia klockan 4. Jag sparar mina arbeten, stänger dom och ska sedan skicka iväg dom. Men Icket! Provet fanns inte någonstan på datorn, jag gjorde en sånhär fil sökning men hittar det inte. Och när jag då inser att det är borta bryter jag ihop, jag började grina mitt i datasalen, som tur va var det inte någon där men ändå. Jag tyckte skit synd om mig själv hundra år ungerfär sedan när jag hämade Lyddan så var jag ju så tvungen att lugna ner mig.
Jag lagade mat, busade med lillhjärtat och när hon ville se barnprogram så satte jag mig och började göra om provet. Tur var de att jag kom ihåg mycket utav mina svar, jag hade redan bearbetat dom en gång så det gick mycket fortare andra gången jag gjorde provet. Jag blev precis klar och har skickat in de till läraren. Nu får jag hoppas att det duger i alla fall. :)
Allt löste sig tillslut och de är ju huvudsaken. :)

Sen så fick jag veta mitt slutbetyg i psykologin och det blev MVG. :D Jag är skit nöjd med det, och till alla er som inte läst psykologi, gör det! Den kursen är hur bra som helst!!

Men nu under helgen tänker jag inte göra något! Bara slappa och försöka ta det lugnt. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0