De sista nu..

hejhopp!
Jag hade ju matteprov förra veckan som inte gick så bra. Eller bra gick de visst de, men inte sååå bra som jag ville och nu kan jag inte få det jag vill i slutbetyg.. Irriterande då jag vet att jag kan de jag hade på provet men jag fick bara hjärnsläpp. :/ Menmen, det finns inte så mycket att göra åt saken. Det blir bra ändå!

Igår satt jag och läste igenom en 42 sidig analys om "barn i familjer med alkohol- och narkotikaproblem", halva boken "barn och alkohol" och sammanfattade det Sundsvalls och Piteås socialtjänst hade svarat på mina frågor. Så jag ska väl börja med rapporten i samhälle B idag hade jag tänkt. De är det sista som ska göras i den kursen..

Sen ska jag börja med de sista i psykologin där jag ska beskriva och analysera en personlighet ur en bok eller film. Där har jag valt good Will Hunting. Den ska jag också sätta igång med idag eller imorgon hade jag tänkt.

Histiorian har jag två saker kvar. Ett prov som är nästa vecka och en inlämningsuppgift..

I matten är det ett prov som jag har kvar och jag hade tänkt försöka göra det till nästa vecka.. Men.. Vi får se hur allt blir och ifall jag hinner göra allt.

Nä, nu ska jag dricka upp min kopp kaffe sedan cykla iväg till skolan. Annars finns det risk att jag går och lägger mig igen. :P



Kommentarer
Postat av: mamma

Du är så duktig jänta min.:)Snart så får vi träffas :)

Massor av kramar

2011-05-16 @ 15:45:20

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0