Vilken vecka!

Hej på er!
Vilken vecka det här har varit och den är inte slut än... Imorgon ska vi på Ikea då inte det blev förra helgen av olika anledningar men nu ska det äntligen bli av!! :D
Lägenheten är så sjukt fin och jag stortrivs redan även fast det inte har gått många dagar, och bättre ska de bli då vi far imorgon till Ikea. Det kommer bli så fint!

Sen har jag köpt mig ett par nya glasögon! Skit snygga Vasuma sidewinder sen ändrade jag styrkan.. Nästan dubbelt så dåligt ser jag nu än sist jag gjorde en synundersökning (snart 3 år sen). Kanske därför jag har så ont i huvuet då jag gått och sett dåligt med glasögonen på!! :P I alla fall är jag sjukt nöjd med dom nya!!

Bilder på allt får ni någon annan gång och när vi har kommit mer i ordning. :)

Nu ska jag ta och springa och tvätta sedan mysa resten av kvällen! Pussochhej!



Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Lucas

Åh, vad kul med ny lägenhet!!!

Hoppas du får en mysig lördag i solen =)

2011-03-05 @ 10:33:37
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0