Bilder på nya lägenheten

Hej på er! :)
Jag hade tänkt lägga upp lite bilder till er, eller det är mest för mammas skull för hon har tjatat nu sen vi flyttade in. :P Men tyvärr har jag inte min kamera i den nya lägenheten så det blir dålig/dåligare kvalité på bilderna eftersom dom är tagna med mobilen. :P

Sovrummet
Sängen blev en aning för hög.. Vi visste att den skulle bli hög men inte sååååå här hög. ;P


Köket



Vardagsrummet




Lydias rum
Dock med världen sämsta lampa, den är skit snygg men det blir sånt hemskt sken från den att vi ska byta tillbaka till den vi hade förut. Ni ser ju hur ljuset är på bilderna. Och om ni kollar riktigt noga så ser ni lillhjärtat ligga och sova i sängen. :)



Toan


Som ni ser så har ja inte knäppt från alla vinklar så man ser allt men ni ser ändå lite grann hur vi har det nu. :) Och hallen och vår walk in closet orkade jag inte knäppa kort på, det får bli en annan gång. :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte fint hem ni har skapat och fått.Jätte kram på er! :)

2011-03-07 @ 22:11:09

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0