Ingen sömn plus en bomb...

God morgon på er! Jag och Lydia är vakna redan nu.. Min lilla ängel slog upp sina fina blå ögon strax efter 2 och då hade jag inte lagt mig än. Först blev jag arg, eller klockan hann bli halv 4 innan jag blev arg men sen fick jag ångest för att jag blev arg. Det är ju inte lillsmulans fel att hon inte kan sova. Stackars liten. :( Men nu sitter vi vid köksbordet och hon äter en mandarin. Jag tänkte först plugga men det sket jag i då jag är för trött just nu men istället tänkte jag lägga upp lite bilder till er. :) Var väl ett tag sedan???

Lydia har börjat göra roliga miner när man knäpper kort. När jag tar fram kameran gör hon alltid en min och efter jag knäppt säger hon "meer" så får jag sitta och knäppa massa bilder på henne.. :D I alla fall kommer det en bildbomb nu.. :) Eller så kanske jag delar upp den? Nää, tar alla bilder nu :)









Lydia leker frisör :)









Såhär somnade hon för någon natt sedan, med fötterna instoppade i overallens ärmar. :P








Kommentarer
Postat av: Johanna

Åååååh så söt hon ärrrrrr!!!

Önskar jag bodde närmare så jag fick träffa er varje dag <3

2011-01-04 @ 22:46:32
Postat av: mormor

Gull Jäntan min.! Och snart blir hon 2 år! :)

2011-01-06 @ 18:28:46

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0