Snart är nära!

Hej mina trogna läsare!

Här händer det inte så mycket på skolfronten.. Det enda arbete jag lyckats fått in är min matteuppsats, som iofs blev skit bra! Annars går det sakta. Men... men.. men.... jag ska snart få allt klart, så det bara är att koncentrera sig på dom nya kurserna. :)

Jag har bestämt att jag ska bli mer hälsosam, istället för att dricka 5 kannor (12 koppars) kaffe om dagen att jag bara dricker 1 kanna och dricker en massa te istället. Sen att jag ska ge fan i den dära jävla snusen (jaa, jag har halvt börjat snusa igen. Jag vet - idiotiskt!!) och att jag ska dra ner/sluta helt med ciggen.
Fast samtidigt, hur fasiken ska jag orka vara vaken hela dagarna om jag inte dricker kaffe, eller hur ska jag stressa ner utan den där ciggen. Aja, vi får se när jag hamnar i de där stadiet då det bara blir automatiskt. Jag kanske inte är där än, men snart så. :)

Sen är jag ute på ikeas hemsida och kollar en massa nu förtiden. Jag ögonshoppar till våran nya lägenhet som vi får flytta in i om ca en månad. Fan vad jag längtar!! Det ska bli skönt att bo lite större! :D Plus tillsammans med älsklingen min.. Jag, Lydia, Emil och lillSookan! ♥ :) Ja, henne ska jag ju ta hem snart, fast när vet jag inte. Det är fortfarande lite osäkert men snart så. Allt är snart!

"Gammla" kurser klar - snart.
Sluta med kaffe - snart.
Sluta med nikotin - snart.
Flytta till 3:an - snart.
Åka till ikea - snart.
Lydia får en kusin ♥ - snart.
Sookie hem - snart.

Ni fattar. Allt är snart, men snart är nära! ;)

Nä, nu måste jag ta och göra nått att äta. Har varken snus eller cigg just nu så jag måste dämpa mitt lilla sug med något..



Kommentarer
Postat av: johanna

Du kommer lyckas bra med det här vännen! <3

Saknar dig!

2011-01-16 @ 23:41:45
Postat av: mamma

Ja, snart är allt snart !!! Kramar

2011-01-17 @ 11:48:41
Postat av: Johanna

Du ska få ett "sluta-snusa-tips" av mig. Nyp av en bit papper, toa- eller hushålls. Kläm ihop och blöt det med vatten, krama till lämplig storlek och in under läppen. Känns nästan som riktig snus men är 100% eko. Dessutom är det billigt också. Jag slutade snusa med denna metod för tre år sedan och det funkade för mig. Lycka till!

2011-01-22 @ 16:29:04

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0