Mina rutiner

Tack för sluta snusa tipset. :) Det lät väldigt bra. Fast som jag körde förra året när jag slutade snusa fungerar för mig.. Tvär sluta helt och hållet. De jobbiga är att inte bli sugen på en snus efter att man har slutat. :)

För att uppdatera er hur det går för mig så snusar jag inte längre, jag är iofs sugen på snus då och då men nu har jag gett mig fan på att inte snusa. Så då blir det så också. :) Och kaffet dricker jag skammlöst lite för att vara mig. Kanske 8-10 koppar om dagen nu bara.. :) Så det är bra. :P
Två av tre gammla kurser är avklarade och jag fick de betyg jag förtjänade. Om jag är nöjd? Ja men ändå, fast om jag bara hade haft lite mer "tur" under kursens gång, och inte varit sjuk och haft sjukt barn så mycket hade det nog gått lite bättre. Menmen, jag måste lära mig att vara nöjd någon gång också. :) Så jag får väl börja nu.
Igår kväll satt jag och skrev klart en utredande uppsats som ska in ikväll och nu idag ska jag läsa boken "candide" och sedan skriva en uppsats om frihet. Som förhoppningsvis också ska in ikväll. :) Då är jag klar med svenskaB kursen också. :)


Just nu håller jag på att tvättar. Bokade tiden klockan 7 för jag tänkte att jag skulle komma upp i tid nu när jag inte har Lydia. Det blir så lätt att jag sover bort hela dagen om jag inte har Lydia. Eller Sookie för den delen, när jag hade henne kunde jag inte sova längre vare sig jag hade Lydia eller inte. Men jag HATAR att jag kan sova bort hela dagen, för om jag kan, gör jag det också. Jag vill tillbaka till mina gammla rutiner.
Jag sov väldigt sällan längre än till 10, även fast jag hade varit ut på krogen dagen innan. Så ska det bli igen. Fan ska jag ligga och lata i sängen hela dagarna för?
Någon gång då och då måste jag sova igen all sömn jag missar men det är bara någon gång då och då. :P

Nä ni, nu ska jag göra kaffe, gå ner till tvättstugan och sedan städa garderoberna och allt annat som ska städas. :)
Hoppas ni har en bra söndag!



Kommentarer
Postat av: mamma

mammas lilla gumman, du är duktig.:)

Kramar

2011-01-23 @ 08:12:20

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0