Disney filmer

Hej på er!

Vi är hemma från dagis och skolan idag. Lydia är så dålig i magen fast annars är hon pigg och glad, precis som vanligt! :) Men hon har varit dålig i magen nu i 1½ vecka så jag har ringt vårdcentralen och ska prata med dom om det. Annars har jag varit hemma hela veckan från skolan, i måndags, tisdags och onsdags hade jag migrän sen i onsdags fick jag Lydia och hon har varit hemma från dagis torsdag och idag.

Sen så har Lydias nattskräck blivit värre, både oftare, längre och "våldsammare". :( Det är himla obehagligt, men det är väl inte så mycket att göra åt, bara sitta brevid henne och se till att hon inte skadar sig. Men jag ska ta upp det med BM också, även fast det inte finns så mycket att göra åt saken.

Nu sitter vi och ser peter pan. Fan vad jag älskar disney filmer. Nu när vi varit hemma har vi sett några filmer, bernard och bianca, djungelboken, robin hood och nu peter pan. :) Sen har vi varit ute och åkt boob också, vi ska väl ta och gå ut en sväng sen efter lunchen hade jag tänkt också. :)

Sen har Lydia fått en liten kusin nu! En liten flicka. :D Världens sötaste! Jag har glömt bort hur små bebisar är! Så nu ska vi efter flytten och ikea åka hem till Sundsvall och hälsa på de nyblivna föräldrarna och supersöta flickan! ♥ Självklart ska vi hälsa på alla andra också. :)

Näni, nu ska jag göra lunch så jag avslutar här. Men jag ska försöka lägga in bilder på datorn idag eller i helgen så ni kan få lite kort. :)



Kommentarer
Postat av: Monica

Ja, kanske det är nåt sånt han har.. Dom drömmer ju mkt vid den här åldern också. Men som du säger, man får som inte röra han, inte plocka upp han utan han är bara så himla arg och ledsen. Men nu var det då ett tag sen han var så där. Skönt!

Så Lydia har också problem med lilla magen? Ingen höjdare då deras magar strular..

Laktosintolerans kanske?

Vi har inte gett Anton nån mjölk överhuvudtaget i en vecka nu, bara i maten och då laktosfri, och hans mage har repat sig riktigt bra nu.

Vad säger dom på vc?



Kämpa på med skolan! Tycker du är himla duktig som har orken att läsa! Men har man en stark vilja så brukar det gå bra :)

Kramar!

2011-02-04 @ 20:55:26
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0