Snart är det flytt!

Hej på er! :)

Nu börjar det dra ihop sig för flytt och ikea tur. :) Jag LÄÄÄNGTAR! Fast det är lite bökigt med att hitta en bil med dragkrock och ett släp men det löser sig i slutändan. :)
Det är tänkt att vi ska fara på ikea nästa lördag och vi flyttar nästa tisdag! :)
Och älskade Johanna kommer hem snart också.. :D Dessa två veckor framöver är bara fylld med bra saker! :)

Just nu ligger Lydia och sover och Emil är på affären så jag tänkte passa på att skriva nått men jag hade som inte så mycket mer att skriva så jag avslutar här och går och packar eller nått istället. :)
Hoppas ni har en bra helg!!

Och tack för kommentarerna ang. håret!! :)



Kommentarer
Postat av: Johanna

<3

2011-02-19 @ 15:56:59
Postat av: mamma

Mycket positivt som händer nu för er. :)

Puss puss

2011-02-19 @ 15:58:42

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0