Migrän.

Hej hopp galopp!
Det händer inte så mycket nytt så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, några rader ska jag nog få ner. :)
Det är Lydia, skola, akupuntkur, migrän, vardagsgrejer osv. Allt rullar på som vanligt.

Idag for Lydia till Lars och jag fick migrän på skolan, iofs kunde inte migränen komma bättre då Lydia for till Lars annars är det lite jobbigt att ha migrän. Då jag inte kan ligga och vila i lugn och ro.
Jag åkte i alla fall hem från skolan, spydde och somnade sen vaknar jag av att Emil kommer hit. Fast jag mådde mycket bättre när jag vakna än när jag somnade. Men så är det jämt (oftast) bara jag få gå och spy och sova lite så brukar de gå över rätt fort, även fast jag är seg länge efter.

Nu har jag tvingat mig att göra klart mitt psykologiarbete. Det var ett MÅSTE trots att jag har ont i huvudet. Men det är ju inge nytt att plugga med huvudvärk/migrän. Men jag hoppas det blir bra i alla fall, om inte annat så var det ett intressant arbete. :)

Nä nu måste jag tving mig själv att räkna lite matte så jag kommer någonstans.. Har prov om 1½ vecka.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0