Beautiful Blogger Award!

Aha se här vad jag har fått utav Monica :D en Beautiful Blogger Award!

 

Med awarden följer lite frågor att svara på och här kommer dom!


Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
En jättelik börda av torrved bar han på - för att elda med till aftonens måltid -
(Ur min svenskabok "levande texter" och texten handlar om Odysséen)


Vad var det senaste du såg på tv?
Couger town med Emil igår

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Håller i boken jag nyss skrev ifrån.. Annars inte så mycket.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Men shit, det var i lördags. Sen dess har jag inte varit utanför dörren. Lydia har varit sjuk plus att det har varit så kallt.

Vad har du på dig?
Jeans och ett svart linne.

Vilken var den senaste filmen du såg?
The butterfly effect

Skulle du överväga att flytta utomlands?
Men lätt! Om man hade haft råd och tillfälle tror jag att jag hade gjort det. Men nu finns det inte utrymme eller pengar till det. :P

Nu ska Awarden skickas vidare. Till sju stycken bloggar/bloggerskor. Dom jag väljer är följande:
Hmm, jag läser ju knappt andra bloggar och jag kan väl inte skicka tillbaka den till Monica.
Men jag väljer Jennifer, Amanda, Deniz, Malin, Carolin, Nadia och min "lilla" kusin Cecilia.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0