Jag är trött!

Skolan har jag inte alls kommit igen med sedan sjukskrivningen tog slut och jag bara känner hur dagarna närmar sig till slutdatumet för de kurser jag läser nu..

Såhär ser början på året ut och min termin.

Pågåendekurser:
  • Matte C, slutdatum 13/1, kvar att göra: Ett prov.
  • Svenska C, slutdatum 13/1, kvar att göra: En STOR uppsatts - om stress.
  • Religion B, slutdatum 13/1, kvar att göra: Två arbeten - om kristendomen och om sekter.
  • Pedagogiskt Ledarskap, slutdatum 27/1, kvar att göra: har inte riktigt koll, då vi får arbeten vecka för vecka.

Kommande kurser:

  • Psykologi B, startdatum 9/1, slutdatum 10/2.
  • Filosofi A, startdatum 9/1, slutdatum 10/2.
  • Människan socialt och kulturellt, startdatum 13/2, slutdatum 16/3.
  • Etik och livsfrågor, startdatum 19/3, slutdatum 20/4.
  • Socialpsykiatri, startdatum 23/4, slutdatum 25/5.
Bara jag klarar januari månad så är allt lungt sen, men nu i början av januari så kommer jag läsa 6 kurser som inte var tänkt att överlappa varandra, och jag är så jävla trött! Jag har noll energi till skolan, eller egentligen noll energi till allt överhuvudtaget.

Jag är trött, frustrerad, besviken, less och arg men jag vet inte varför, så då när jag ska sätta mig med skolan så blir inget gjort.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0