Ofrivilliga förändringar

Ja, ibland blir inte allt precis som man har tänkt sig. Man planerar och hoppas även fast de inte finns en garanti för något. Mattan rycks undan för ens fötter och sedan står man där, svag i kroppen och tomhänt! Det går så fort när något förändras att man knappt hinner med att tänka på vad som egentligen händer.
Det är ledsamt och jobbigt men man vet att allt fortsätter på precis som vanligt, världen slutar aldrig att snurrar och det är en tröst!

Jag är så otroligt tacksam över de liv jag har! Jag har ett rikt liv! Min man som är en otroligt stark och underbar människa och min underbara fina dotter som jag älskar mest över allt annat! Vi har fantasikska familjer och vänner!




Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Jag älskar er!

2011-12-11 @ 08:41:14

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0