Vilken dag!! :)

Den började som vanligt med att ta Lyddan på dagis, sen for jag och handlade, cyklade hem och började baka hallon och blåbärspaj med vaniljsås till. De var till skolan, vi hade en "världsberättar-dag" och alla skulle ta med sig nått att fika eller äta.. :)

Sen kom jag ju på precis innan jag ska fara att Lyddan kunde ju följa med, hon var med förra gången vi hade sånt här och de tyckte hon om så jag cyklade och hämta henne på väg till skolan. :)
Väl där åt både hon och jag hur mycket som helst! Och Lyddan tyckte om det mesta. GUD så god mat det var. :D

Sen var det trummor och andra aktiviteter och vi gick till rummet med musik och Lydia dansade, och dansade och dansade... Herregud! Vilken energi ungen har. :P Tror hon stod och dansade MINST en timme. :D Har några videoklipp på henne men tänkte bara lägga upp tre st. :P När vi cyklade hem somnade hon, förstås. Lillfisen min! :) Trött efter denna dag, först på dagis fram till 11 och har varit ute och lekt, sen till skolan och träffa massa folk att flörta med och dansa för fulla muggar. :)








Kommentarer
Postat av: mormor

Mormors go jänta,vilka takter hon har.underbart att se :)

2011-04-13 @ 15:58:03
Postat av: Vendela

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :D!

2011-07-12 @ 23:42:14
URL: http://djurförsäkring.net

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0