Trygg hansa

Jag blir så förbannad!! Jag har Lydia försäkrad hos trygg hansa (som jag står på och betalar) och dom har varit jätte bra hittills. Sen ringer jag för att göra en anmälan ang tänderna (hon har slagit sig och dom har blivit gråa) och hon jag pratar med ska skicka ut ett bekräftelse brev till mig, jag frågar vart hon ska skicka det och hon svarar "där hon är folkbokförd" och säger då "men Lydia är inte skriven hos mig men det är jag som står på försäkringen och betalar den" "ja men de kan jag inte göra nått åt, Jag skickar det dit hon är folkbokförd"

Vafan är det för jävla skitsnack? Svårt att skicka pappret hem till mig? Dom skickar ju räkningarna hit?!!! Inkompetenta idioter!



Kommentarer
Postat av: mamma

Varför kan inte Lydia vara skriven hos er båda ,för hon bor ju lika mycket hos er.?

2011-04-07 @ 19:55:39

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0