Kom tillbaka energi och motivation!

Jag är så trött nu på skolan. Jag har låst min hjärna så matten, som annars går lätt för mig, går skit segt. Jag glömmer bort och fattar inget. Och det är matten som är viktigast för mig.. Det är där jag vill ha höga betyg, alla andra ämnen skiter jag i. Eller nä, det gör jag ju inte men min största prioritering är matten. Och där går det skit just nu! Sen har jag prov närsta onsdag i matten så jag känner mig stressad för jag har mycket kvar att räkna.. Sen har jag prov i historia om världskrigen den här veckan eller om det var nästa vecka.. Psykologi prov har jag också den här veckan eller nästa vecka.. Tror jag? Ser ni, jag har ingen koll längre.. Sen ska samhälls rapporten vara klar snart och den har jag inte ens börjat med.
Sen sätter jag upp så jävla höga krav på mig själv. Jag är aldrig nöjd med ett resultat om det inte är helt felfritt! Så då känner jag att det är lika bra att skita i det om jag ändå inte kommer uppnå de mål jag vill!

En stor jävla spark i baken behöver jag och jag vill att min motivation och engeri kommer tillbaka. Det är bara jag som kan göra nått åt de här problemet men jag vet inte i vilken ända jag ska börja. Jag måste i alla fall komma ikapp nu, så det är väl lika bra att göra det när min lilla ängel är hos sin pappa. Jag får bli en dålig sambo i veckan men nu måste jag ta mig i kragen och komma ikapp med skolan lite. Även fast jag är trött och less på skolan så måste ju sakerna göras annars blir de inge bra slutresultat. De är bara att bita ihop!



Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår att du tycker att det är jobbigt, men detta klarar du av , bara du sätter den sidan till Sophia.Du kan ju inte göra mer än du kan, ställ inte så höga krav på dej.Ta det som är viktigast.Jag Älskar Dej gumman jag tror på Dej.kramar mamma

2011-04-19 @ 08:19:00

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0