Hej energi! :)

Jag kanske överdrev lite i förra inlägget. Jag behövde nog bara få klaga av mig.. :) För nu känner jag min energi och motivation. :P Jag har suttit och pluggat hemma idag på förmiddagen, det går frammåt. :)

Jag precis dammat, dammsugit och skurat och jag ska snart bege mig till stepin för akupunktur. :) Sen blir det bara att plugga och vila kroppen (får inte anstränga mig så värst efter akupunkturen) och sedan till stepin och träna, eller springer jag ute en sväng idag också, har inte riktigt bestämt mig. :P
Nu ska jag få jag få tillbaka mina träningsrutinger, det är ju sommar snart och bikinin ska fram. ;)

Btw, så har jag sovit bra nu i säkert en vecka och jag har inte haft migrän på säkert 3-4 veckor! :D Överlycklig är jag för det! Sen har jag inte haft vanlig huvudvärk på nästan lika länge! :D *Peppar peppar ta i trä* Skönt är det, jag har så mycket mer energi över, istället för att gå och ha ont i huvudet hela tiden! :)





Kommentarer
Postat av: åsa

Tack snälla snäll gulliga du för hjälpen m bloggen. Hör av mig i påskhelgen. Ska posta ett par söta Paul Franksolbrillor t Lydia i morgon. Sms:a din adress igen är du gullig.



Kram

2011-04-19 @ 21:20:38
URL: http://brillor.blogg.se/
Postat av: Iris

Måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

2011-05-07 @ 13:51:51
URL: http://smsalåna.nu

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0