Idag är det ljust.

Igår var det mörkt.
Idag är en bra dag. Det känner jag på mig, PLUS att jag får hem Lydia idag!!! :D

Det är konstigt dedär, igår hade jag en dålig dag, trots att jag mår bra, men inget var bra för mig igår.. Jag skulle få ig på engelskan idag och i slutbetyget, jag skulle inte klara provet om Antiken, jag var inte glad över mina betyg i svenskan som jag fick veta igår, osvosvosv.
Men idag, då känner jag bara "vad är det jag inte klarar av just nu?". Jag vet att jag inte kan fixa och göra allt, men jag försöker. Jag försöker verkligen få det här att gå ihop. Pengamässigt, energimässigt och tidsmässigt. Det måste bara gå!!
Pengamässigt: jag har lagt upp en annons på blocket och hoppas någon nappar på det.
Engergimässigt och tidsmässigt: Om ca två veckor är jag klar med Svenska A och Engelska A så då får jag inte lika fullproppade dagar och kvällar, då dom kurserna är avslutade. Plus att jag frös mitt gymkort igår då jag känner att jag inte har tid att träna som jag vill och då är det bättre att spara på kortet. Jag är ju som gode tränad ändå så en månads vila gör inget. Och jag hoppas att pappa kan ha Sookie ett tag.

Nu låter det som nå småbekymmer för er kanske men eftersom det där är min verklighet så blir det bekymmer för mig. Alla har vi olika problem.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0