En lugn kväll igår :)

Igår kväll kom Ellen hit och vi satt här hemma och drack lite vin och surra på som bara den. Sen kom Martin hit en sväng innan vi drog på krogen. Cyklade in till stan rätt tidigt och åkte hem rätt tidigt. Vi drack nästan två öl sen cyklade vi hem igen och hade lagt oss innan 2. :) Haha, jag var så trött att när klockan var halv 1, kändes det som om att hon var halv 3 - 3. Men kul hade vi och det var skönt att bara ta de lugnt och lägga sig i tid.

Jag gjorde en tidigt imorgon också, kvart över 8 slog jag upp mina fina bruna ögon och kunde inte somna om så jag gick ut med Sookie. När Ellen vaknade så gjorde vi oss i ordning och gick in till stan och bara hade det mysigt.

Nu har jag nattat Lydia och ska sätta mig och plugga alldeles snart, ska bara ta mig nått att äta.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0