Fullt upp är bara förnamnet

Tycker jag då....
Okej. Nu har jag tagit en paus i allt de jag håller på med. Har suttit och planerat ut de närmsta veckorna på hur jag ska ha proven och skrivuppgifter och så här ser det ut.

Imorgon 2/9: Textanlys av texten "Att döda ett barn"
Fredag 3/9: Skriva en uppsats på engelska på skolan, får veta ämnet där på plats.
Måndag 6/9: Hålla en muntlig presentation i engelskan om en resa till Cypern.
Tisdag 7/9: Prov i svenskan om Antiken.
Onsdag 8/9: Hålla en muntlig presentation i engelskan där jag ska återberätta en berättelse.
Fredag 10/9: Prov i naturkunskapen om Genetik och ett STOOOORT Grammatik prov i engelskan
Måndag 13/9: Prov i matten.

Så jag har ju att göra och det här är inte allt jag ska göra. För jag har uppgifter i samhälle B och i svenska B också, plus att jag har en till muntlig sak och en bokresension i engelskan som jag inte har planerat in.. Aja, det ska nog gå.... bra... Jag hoppas på det i alla fall. Sen ska jag hinna leva, vara på akupunkturbehandling ta hand om Lydia och Sookie och på lördag ska jag vara barnvakt åt Millans son Mio. ÅHH, det känns som för mycket bara!! Fast det blir lite lugnare efter dom här veckorna. Då kommer jag att vara klar med engelska A och svenska A, skönt de i alla fall.. Så det är bara att bita ihop tills dess.

Ikväll har jag städat klart de sista, förberett mig inför textanalysen och naturkunskaps provet, tvättat, haft Millans hund Tayson här ett tag så jag har varit ute med hundarna i skogen så dom fick busa av sig. Det behövde Sookan och jag tror Tayson med för den delen. Och nu när jag skrev att jag har tvättat så kommer jag på att jag har all tvätt i tvättstugan fortfarande. :/ Så jag avslutar här och springer till tvättstugan inann jag ska sätta mig och plugga igen.

Hej då!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0