Trissreklam

Vem fan vinner 50 000 i månaden i 50 år?? Hur stor är chansen? 1 på 50 000, 1 på 10 000, 1 på 5000, 1 på 100? Jag skulle då inte grina av olycka om det var jag som vann det. Tänk er, hur fint skulle det inte sitta i era fickor?
Ja, drömma kan man alltid göra.


Pappa inte kunde ha Sookie. Men jag kom på att jag har möjligtvis två till som jag kunde fråga. Så jag hoppas på det bästa. För när pappa sa att han inte kunde ta henne bröt jag ihop. Hur ska jag klara av att sälja henne. Om det är någon som ringer och vill köpa henne kommer jag säga att hon redan är såld.. Det är ju min hund!

Fast, jag tror att jag kanske kan ha en annan lösning men den är ju absolut inte den bästa och det är inte det jag vill. Men just nu, för stunden kan den lösningen fungera. Fast mer om det får ni veta någon annan gång.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0