Städa åt mig tack!!

Det plingade nyss på dörren och jag tänkte "vafan" för det är aldrig någon som plingar på min dörr den enda som kommer hit har nyckel och då används den istället för att plinga på. Och när jag öppnar ser jag två unga och trevliga killar i kostym som ville försöka sälja en dammsugare så dom frågar ifall dom fick visa hur den fungerar "jaa" sa jag "men inte tänker jag köpa den" så då ville dom inte visa vad den "gick för" längre.
Jag skulle kanske ha sagt det efter jag hade fått det städat här hemma?? :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, nästa gång får du säga så!!!!! :)

2010-09-11 @ 06:16:15
Postat av: Anonym

haahaa...jo låt dom demonstrera först.

2010-09-11 @ 06:28:46
URL: http://hanneaasa.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0