Provresultatet

Hej på er, nu är jag hemma i fina Sundsvall. Lydia är hos Lars så henne har jag inte med och Sookan är hos Elicia och har det hur bra som helst. :) Min småfisor.. Försökte prata med Lydia i telefonen tidigare idag men det gick inte så bra. :P Hon tryckte mest på knappar sedan la hon på, mitt lilltroll. :)

Sen har jag fått reda på reslutaten för genetik diskussionen och provet. På provet fick jag VG och på diskussionen fick vi MVG!! Det känns bra. Allra helst provresultatet eftersom jag stressade på slutet och missade lite saker jag egentligen kunde. :P Men det är smällar man får ta. Fast jag kan ändå inte låta bli att tänka "om jag inte hade stressat de sista och slarvat så hade jag fått MVG" och mest troligt hade jag ju fått det. Men jag får ju inte tänka så heller, för ett VG är ju ändå bra! :) Så jag ska vara nöjd. Men grejen är ju den att jag aldrig är nöjd.. De är nått jag måste jobba på. Fast om jag nöjer mig med lite kommer jag ju inte långt heller... Och långt ska jag!

Äh, nog om detta nu ska jag gå och göra nått annat istället för att sitta här och uggla.

Puss



Kommentarer
Postat av: Nadia

Du är duktig du! :) Hejja hejja! (Y)

2010-09-17 @ 22:47:38
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: mamma

En massa Kramar ;)

2010-09-18 @ 07:09:55

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0