Pluggsurr

Nu har jag tagit mig en liten paus i pluggandet. Eller jag har som pluggat klart känns det som, ska bara skummläsa lite till innan jag gå och lägger mig. Det första jag gör imorgon är att göra ett genetikprov och allt för dåligt ska det väl inte gå. Men man vet aldrig. Jag har väl glömt allt när jag väl sitter där.

Det känns lite som en ond cirkel det här med att plugga och plugga ikapp.
Nu hade jag svenska A och engelska A som jag låg efter med tills förra veckan. Så då jobbade jag ju mest med dom kurserna för att bli klar någon gång.
Det är svårt att fördela sin tid till alla ämnen så att man ligger bra till hela tiden. I alla fall då man redan har hamnat efter med en eller två kurser.
Matten och naturkunskapen ligger jag bra till i, har ju som sagt prov imorgon, lite tidigare än resten av klassen för jag åker till Sundsvall nu på onsdag och är borta då dom andra har prov. Sen har jag prov i matten dagen efter jag kommer tillbaka till Piteå.
Och både naturkunskapen och matten känns bra (än så länge). Jag har börjat tycka det är roligt med matten, den flyter på som bara den och utan nå speciella ansträngningar.

Äh nog om detta, nu ska jag ut med hunden sen plugga lite till. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0