Ni vet de dära bebis suget man kan få!!?

Det har jag nu efter att ha läst Nadias blogg. Plus att min bror också ska bli pappa nu i Januari också. :D

När jag satt och läste alla hennes inlägg började jag känna att det var faskien nästan två år sedan jag födde Lydia, som fortfarande är min lilla bebis. Det känns som igår. Jag kommer fortfarande ihåg födseln perfekt. Okej, kanske inte in i minsta detalj. Men jag kommer ihåg min första tanke, min första blick på henne, vad barnmorskorna sa till mig och hur fantastiskt det hela var. Dagen vi kom hem, vilka som kom och hälsade på, hur jag bara låg och tittade på henne, hur mysigt det var att amma. Jaaa, ni fattar galoppen vart mina tankar är nu. Jag skulle vilja backa tillbaka tiden och göra om allt igen. Nä, det vill jag ju egentligen inte för varje dag med Lydia är en ännu mer fantastisk dag men just födseln är ju speceill! Fattar ni hur jag menar??!





Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0