Nattning x 1½

Hej och hå.

Den här dagen har varit hur mysig som helst. Underbara Lydia vaknade kring 6 tiden men vi låg i min säng och kollade på tv (jag halvsov medan hon kollade på tv:n) till 20 i 7 då vi klev upp. Hur myyssigt som helst!
Vi har varit ute och gått promenader både utan och med barnvagn. Haha Lydia är så söt, hon ska håll Sookans koppel hela tiden, vägrar släppa kopplet gör hon. Jag håller framför Lydia bara så att Sookan inte drar omkull henne. Men idag så släppte jag kopplet och Lydia blev omkulldragen. Nu kanske det låter hemskt men hon ramlade lite framåt och slog sig inte alls. Men hon vägrade släppa kopplet, hon låg där på magen med armen utsträckt och höll i kopplet. Jag kunde inte annat göra än att skratta. :P Och Sookie stod och såg förvirrad ut..
Sen har vi lekt en massa i lekparken, sovit en låååång stund på dagen och ätit god mat. :) Det har ju varit underbart väder idag så vi passade på att vara ute så mycket som möjligt. :)

Och vid 6 tiden ikväll kom lilla Mio (som är yngre än Lydia) hit, jag är barnvakt åt han över natten. :) Hans föräldrar har nämligen fullt upp för dom har gift sig idag. :) Grattisgrattis!!
Nu ligger Mio och sover i Lyddobos säng och Lyddan ligger vaken i vagnen, men hon sköter sig själv. Mio fick jag ligga bredvid och sjunga innan han somnade. Lydia hon ligger och pratar lite för sig själv och sen brukar hon somna. :) Och när hon har somnat får jag lyfta över henne till min säng. Så hon får sova med mig och Sookie inatt. Ännu mera mys!! ♥

Bilder från idag kommer sen. :)



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0