NÅGON HAR EN NYCKEL HIT!

Shit, mitt hjärta går på högvarv nu.. Så sjukt obahagligt de här är..
Jag hade precis gjort kaffe, gett Lydia ett rån och tänkte gå ut och röka. Så både jag och Lydia är i vardagsrummet och då ser man inte till hallen. Eller till ytterdörren i hallen ser man inte. Och jag hör hur någon öppnar dörren (med nyckel för den är ALLTID låst) och jag tänker att det är Jennifer som kom, eftersom dom har nyckel hit. Fast jag hör varken Liam eller Jennifer utan det är bara tyst ett tag sen hör jag hur dörren smäller igen och jag gå och kollar vem det var och det var ingen där.

NÅGON HAR EN NYCKEL HIT!
Hela jag darrar. Så jävla obehagligt! Det är ju den här tiden jag brukar vara på skolan. Och en till sak är att lite småsaker har ändrats medan jag varit i Sundsvall men jag tänkte att det var Jennifer för hon var över hit en sväng medan jag var borta. Fast jag frågade henne nu och det var inte hon. Nu tänker jag fan inte bo kvar här! Det blir att ringa Rawi så dom får fixa mig en annan lägenhet.



Kommentarer
Postat av: Nadia

Nej men herregud Sophia :( Så jävla obehagligt. Fan!

Ring Rawi omedelbums och KRÄV en ny lägenhet! Kanske det finns någon på dörrnäs?



KRAM! och lycka till!

2010-09-29 @ 14:49:22
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Sandra - Filip och Hugos mamma =)

men fyy så obehagligt!! sånt här ska man inte behöva uppleva i sitt eget hem. hoppas det löser sig för dig, förstår att du inte vill vara hemma..

2010-09-29 @ 22:03:19
URL: http://filipsmammas.blogg.se/
Postat av: Monica

Åh fy så himla obehagligt!! Jag skulle inte bo en sekund i den lägenheten! Men det är ju lite svårt att bara flytta, och det ska du inte behöva göra heller. Så jävla lätt om dom bara byter lås! Du borde sätta upp en kamera i lgh:en och starta den när du går till skolan, ett band räcker ju i några timmar. Skulle vara intressant att se vem det är som är in hos dig när du är borta.

Nä fy, förstår att du tycker det är obehagligt!



2010-10-04 @ 09:26:20
URL: http://moonkan.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0