Jobbig tanke

Att få dåligt samvete och ångest när man tittar på sin hund är inte kul. Och det är det jag känner. Jag har inte tid, ork eller ekonomi att ge henne den uppmärksamhet hon behöver.
Jag har under sommaren tänkt att "Jag kommer att få det att gå ihop" men jag känner nu att det går inte. Jag vet inte hur jag ska få tiden att räcka till.
Så jag har under en tid tänkt att jag måste faktiskt göra nått åt saken. Det tar emot att ens tänka tanken, för jag menar hur kul är det att sälja eller ta bort sin hund!!!?
Jag har frågat runt om det är någon jag känner som kan tänkas ha Sookie tills jag får lite mer tid. Men det finns ingen som kan.
Och jag har nu ett sista alternativ och det är min pappa. Jag ringde och frågade han igår, men hans nya tjej var helt bestämd att om dom ska ha hund så ska det vara en renrasig. Men pappa skulle prata lite mer med henne, för om jag frågar Han om hjälp så behöver jag verkligen hjälp, och det vet han också. Jag hoppas i alla fall att hon ger med sig för annars vet ja inte vad jag ska ta mig till...



Kommentarer
Postat av: Nadia

Åh vad jobbigt läge men jag förstår dig! :/

Har du försökt med annons på blocket? Kanske du kan hitta en fodervärd eller så? Kram

2010-09-02 @ 17:52:02
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är det för en hund? Min sambo är för tillfället arbetslös och gör alltså inte så mycket om dagarna, vi har surrat om att skaffa en hund, så det kanske skulle gå att lösa på något sätt att han (vi) är fodervärd eller sådär? Du kan ju maila mig om du vill. :)

2010-09-02 @ 19:27:11
URL: http://formoonkeys.blogspot.com

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0