God morgon världen!

Natten har kanske inte varit den bästa för när jag la mig låg jag och vred och vända tusen gånger om och inte bara för de här med lägenheten utan jag kände hur en förkyldning kröp sig på mig också. :/ Aja till slut somnade jag i alla fall.
Lydia mår rätt så bra idag, fast hon åt då ingen frukost. :/ Hon har knappt ätit någon mat alls nu under dom här dagarna. :( Men pigg är hon i alla fall, hon började morgonen med att stå och hoppa på mig som låg mindre pigg i sängen. :P Min lilla gofis. :) Nu sitter hon framför tv:n och jag sitter här med min andra kopp kaffe och är sjukt. Inte jätte sjukt men imorgon eller nått kommer jag typ vara dödare än döden för det är i bihålorna nu och huvudet väger redan ett ton. Jag får hoppas att det inte blir värre.

Nu ska jag ta täcket och mysa med Lydia i soffan. :) pusshej!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0