Filbunke

Idag är jag riktigt trött, sov typ 1½ timme inatt och jag orkade knappt hålla ögonen öppna när jag kom hem från skolan utan var på väg att somna även fast Lydia var vaken, så Lars kom och hade Lydia i 2 timmar så jag fick vila lite. Och det behövdes kan jag tala om för er. Så det tackar man för! :)

Lyddan hade feber imorse så hon blev hemma från dagis och eftersom jag skulle göra ett prov fick hon följa med på skolan. Det gick bra, Lydia var snäll hela dagen och var lugn som en filbunke, fast lite smågnäll var det ju naturligtvis också men inte alls så farligt. Fast jag kände att det var svårt att koncentrera sig på lektionen när hon höll på att stöcka omkring. Så imorgon blir jag hemma.
Provet gick väl bra tror jag, mot slutet blev Lydia trött = gnällig, så jag stressade det sista men inte tror jag att ja får IG i alla fall. :)

Nä ni gott folk, nu ska jag diska sedan plocka ihop lite här hemma så jag kan åka till Sundsvall imorgon med gott samvete och komma tillbaka hit och slippa känna att jag måste städa det första jag gör.



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0