En stor sten lyftes precis från mitt bröst..

OCH gud vad skönt det känns!! Sookie ska nu hem till två underbara människor som ska ta hand om henne ett tag, om allt går bra förstås. Så skönt att jag har fixat de här. Nu kan jag andas en aningen lättare. :)
Så i helgen åker lilla Sookan till dom här människorna sen får vi se hur allt går.

Nu ska jag ta och packa om lite sen så ska jag ta och plugga för fulla muggar, det har inte blivit så mycket dom här dagarna då Lydia varit hemma från dagis. Men imorgon blir de dagis och jag ska ut på nya äventyr. :)

Puss och hej!



Kommentarer
Postat av: Nadia

vad skönt för dig :)

2010-09-22 @ 20:48:03
URL: http://nadiahill.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0