Då var det onsdag fast det känns som fredag.

Idag blev det ingen skola för imorse när jag klev upp orkade jag knappt stå upp, kroppen värkte, huvudet sprängdes, jag kände mig febrig och halsen gjorde svinont. Så jag ringde min lärare (som jag bokat en träff med) och sa att jag blev hemma idag och fortsatte sen att sova. Så inatt/dag har jag sovit nästan 13 timmar och jag är fortfarande sjukt trött. Säkert för att jag sovit så länge men jag tror att jag lätt skulle kunna sova tills imorgon om jag la mig nu igen.
Men det känns bättre nu än vad det gjorde imorse så jag hoppas att det inte är en "riktig" förkylning, för det har jag inte tid med.
Nu ska jag ta och försöka få i mig nått att äta, ta en TREO och sedan plugga lite.


Jag tänker på dig!



Kommentarer
Postat av: mamma

Jag läser varje dag, fast jag kommenterar inte alltid.

:)

2010-09-09 @ 11:25:27

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0