Då var den en rubrik också

Idag är en mycket bra dag och det beror inte på något speciellt utan jag känner bara att det är en bra dag.
Iofs har det gått himla bra i skolan idag, jag har fått rätt mycket gjort och har fått himla bra nyheter både om skolan och andra saker. :)
En bra dag helt enkelt!

Nu är jag hemma och sitter i Lydias saccosäck äter godis, jag som aldrig brukar vara sugen på godis men idag var jag tvungen att köpa lite när jag var på affären. Snart ska jag sätta mig ner och plugga lite naturkunskap, matte och engelska. Ska bara svulla lite till och kika runt på inteternet. :)
Hoppas ni har en lika bra dag som jag!



Kommentarer
Postat av: Nadia

Trevligt att se dig idag! :) Som jag sa, allt kommer att ordna sig ska du se! Kramar!

2010-09-09 @ 17:17:20
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: mamma

Du gör ett kanon jobb, och du kan bli precis vad du vill,ingenting kan kan hindra dej./Kram

2010-09-09 @ 17:28:30

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0