BitterF*tt*

Jag har en dålig dag och hade tänkt tycka synd om mig själv ett tag.. 

Jag blir arg på Rawi som hela tiden (har pratat med dom igen) envisas med att det är JAG som ska betala för ett nytt lås eller en säkerhetskedja. Det är inte JAG som har gjort fel och tappat bort en nyckel utan det är någon som har hanterat nycklarna INNAN jag fick dom. Och eftersom mitt lås är helt nytt så kan det bara vara några få som har kopierat en nyckel. Varför ska det vara så svårt?

Har fått några "nyheter" idag och ska jag bli förvånad och chockad nu får man dra till med en jävla historia i alla fall.

Jag är less mitt hår, jag BEHÖVER verkligen klippa mig nu, jag skiter i att det kostar pengar för nu måste jag klippa mig. Det var ett år sen sist jag klippte mig. Så det ska jag göra till helgen om jag kan få en tid hos någon.

Sen har jag fått ont i huvudet och ingen treo har jag.. :(

Om ni känner att ni vill trösta mig får ni gärna tattuera mig.. ;) Jag vill göra min pinuppa på armen. Den LÄNGTAR jag efter!!




Kommentarer
Postat av: Nadia

åNEEEJ :( Varför vill du tatuera en sån? :/ Ingen sexistisk eller idealistisk sådan hoppas jag!



Fan vad segt att dom inte förstår då.. Men vad säger dom om att byta lägenhet för dig då? Kram!

2010-09-30 @ 15:59:58
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Nadia

Haha åh jag hade EN HELT ANNAN bild i mitt huvud men du var mer inne på typ.. Ja det där måste ju vara något 50-tals aktigt! Min mamma älskar sånt, hon är ju värsta raggaren! :-) Den där var söt!



Ja okej då hoppas jag dom löser hejna snarast :D

Kram!

2010-09-30 @ 19:06:18
URL: http://nadiahill.se
Postat av: Nadia

Haha du föresten, jag och simon log gott när jag visade honom Lydias kullerbyttor ;D

2010-09-30 @ 19:06:53
URL: http://nadiahill.se

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0