2352

Här sitter jag och försöker plugga lite inför imorgon men det går inte så bra, annars hade jag ju inte börjat skriva de här. Jag håller tummarna och hoppas på det bästa. Men det ska nog gå bra. :) Det är en rätt stressig dag imorgon, går i skolan från morgonen till 3 då jag ska hem för att träffa Elicia och gå en promenad med henne, sen så kommer Ellen hit och vi ska väl hitta på något kul under kvällen. :) Eller aa stressig och stressig, det är lunchen som är stressig då jag "bara" har 40 min på mig hem, äta, ut med sookan och tillbaka. Och de mina damer och herrar är typ omöjligt. Annars var ju dagen inte så farligt stressig. :P

Jag börjar med engelska grammatikprov, för att sedan göra en muntlig sak i engelskan. Träffa svenska läraren för att prata om mitt betyg, lunch, matte och avslutar dagen med en genetik diskussion. Nä nu måste jag lyssna på en text till de muntliga i engelskan imorgon.
Sov gott!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ;) du bor i pite va..? känner igen dig :)

2010-09-10 @ 10:25:42
URL: http://idamli.blogg.se/

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0