Dålig morgon

Idag har jag redan bestämt mig. Det här är ingen bra dag för mig. Lydia vaknade halv 4 och sen dess har hon varit vaken till och får och hon ville inte sova i sin säng = när jag väl la mig kunde jag ändå inte somna. Det går ju inte att sova med ens hjärta som vaknar till och från. :/
Och enda sen hon vaknade har hon skrikit och grinat. INTE roligaste sättet att börja dagen på.. Och nu har jag hunnit bli arg på mig själv som har varit "arg" på Lydia som bara strulade när vi skulle iväg på dagis och skola. SEN fattar jag ju att hon är sjuk. IGEN.
Så nu är jag arg på mig själv som inte hade riktigt med tålamod imorse sen är jag arg över att Lydia ALDRIG får vara frisk. Jämt är hon sjuk och det slår fan aldrig fel, ALLTID när jag har henne och måste på skolan. Aja, det går ju inte att göra så mycket åt. Jag ringde Lars och han ska komma och hämta henne vid lunch så jag hinner gå på skolan och göra prov. Fast nu försvinner fleeera timmars plugg till det då jag är hemma med Lydia så provet kommer gå åt helvete.

Hejdå!



Kommentarer

Elaka och spydiga kommentarer tas bort!


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress/URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0